Disciples.III.Resurrection.PL-PROPHET.rar
Disciples.III.Resurrection.PL-PROPHET.rar Rozmiar 4,90 GB |
Kalypso Media ( wydawca )
CD Projekt ( dystrybutor PL )
strategiczne (turowa)
03 grudnia 2010 ( światowa data premiery )
25 marca 2011 ( data wydania w Polsce )
Pierwszy samodzielny dodatek do strategii turowej Disciples III: Odrodzenie.
Disciples III: Wskrzeszenie - Hordy Nieumarłych to pierwszy, samodzielny dodatek do strategii turowej Disciples III: Odrodzenie, wydanej na polskim rynku w czerwcu 2010 roku. Produkcja studia .dat oferuje możliwość przeżycia zupełnie nowej przygody.
W pierwszym rozszerzeniu do Disciples III: Odrodzenie gracz staje na czele przerażających Hord Nieumarłych. Wszystko zaczyna się od wyjścia na suchy ląd Undiquillash – pięknej władczyni morskiego ludu, którą tajemniczy artefakt obdarzył niemalże boską mocą. Jej uroda jest tak wielka, że zwraca uwagę szalonego elfiego bóstwa Galleana. W twarzy syreny odnajduje ono rysy swojej dawnej towarzyszki Solonielly i jego udręczony umysł uznaje, że oto powróciła jego ukochana. Niestety, bogini śmierci Mortis, czyli prawdziwa Soloniella, nie zamierza stać z założonymi rękoma i patrzeć, jak jej dawny kochanek odnajduje ukojenie w ramionach innej. Dlatego w Nevendaarze zaczynają powstawać z popiołów Hordy Nieumarłych. Mają tylko jeden cel – zemścić się za upokorzenie, jakiego doznała ich pani. Trupia armia gromadzi się na dalekiej północy, a Mortis wskrzesza starożytnego wojownika Salaara, by poprowadził jej siły ku zwycięstwu i to w niego wcielają się gracze w trwającej blisko 70 godzin kampanii. Fabuła dodatku stworzona została przez pisarkę Ekaterinę Stadnikovą, autorkę popularnego cyklu książek z akcją osadzoną w świecie Disciples.
Do dyspozycji gracza oddane zostały nowe obszary Nevendaru, zamieszkałe przez dziesiątki nieznanych przeciwników. W walce z nimi pomocne okazują się unikalne umiejętności ponad 50 nowych jednostek i 4 przywódców należących do tytułowych Hord Nieumarłych. Na potrzeby Disciples III: Wskrzeszenie - Hordy Nieumarłych twórcy udoskonalili też mechanikę rozgrywki, czyniąc ją bardziej zbalansowaną. Przede wszystkim kompletnie przemeblowano system inicjatywy. Teraz jednostki wyposażone w wysokie wartości tego współczynnika mogą wykonywać kilka ruchów w jednej turze. Dobrze współgrają z tym zmiany w sposobie działania systemu osłon, który może zostać teraz zastosowany także do obrony samego siebie i wykonania ciosu wyprzedzającego.